Bliv gift på den spanske kyst

 
 
 

Hostal La Gavina er ikke bare et hotel; det er et vartegn for kærlighed og tidløs romantik i Costa Brava's hjerte.

Dets historie fortæller en fortælling om kærlighed og lidenskab, der har været indgraveret i stedets vægge gennem årene.

Bygget i 1932 blev Hostal La Gavina hurtigt et tilflugtssted for par, der søgte en oase af ro og skønhed. Hotellet var ikke bare et sted at bo; det var et sted, hvor kærlighedens bånd blev stærkere og hjertets ønsker blev opfyldt.

Gennem årtierne har La Gavina været vidne til utallige kærlighedshistorier. Par fra hele verden har valfartet til dette himmelske sted, hvor de fandt romantikken i dets elegante værelser, den fortryllende udsigt over Middelhavet og de fredelige haver.

Hver detalje på La Gavina bærer vidnesbyrd om denne kærlighed. Fra de smukt indrettede suiter til de intime gåture langs kysten, har hotellet været et sted, hvor hjertets længsler blev besvaret og kærlighedens flamme blev holdt i live.

Selv i dag forbliver Hostal La Gavina en destination for kærlighed og romantik. Dets charme og elegance skaber stadig et magisk miljø, der er perfekt til bryllupper, jubilæer og intime øjeblikke, hvor kærlighedens fortælling fortsætter med at udfolde sig.

Derfor er Hostal La Gavina mere end blot et hotel; det er et symbol på evig kærlighed, der strækker sig ud over tid og sted. Det er et sted, hvor hjerter forenes og kærlighedens magi danser frit, og det er en ærefuld vært for de smukkeste øjeblikke i livet.

 
 

Hotel La Gavina

kuvertpris fra 1.450,-

Inkluderende i kuvertpris

  • Fuld reception efter ceremonien

  • Velkomstbobler

  • Appetizers

  • Valg af bryllups buffet

  • Bryllupskage

  • Vin & cava fra hotellets kælder

  • Kaffe, the & avec

  • Opdækning

  • Bord blomsterdekorationer

  • Tasting menu for brudeparret

  • 1 overnatning i brudesuiten

  • Komplet tidsplan for bryllupsdagen, koordineret i samarbejde med dansk kontaktperson i Spanien og det valgte venue

Eventuelle tillæg:

  • Værelser

  • Leje af ekstra banquet-område (under 100 gæster)

  • Fotograf

  • DJ

  • Ekstra blomsterdekoratør

  • Transport til/fra lufthavn